Plan de Online Marketing 2017

by Mihai Săulescu

Obrothers Social Pub2017 La multi ani

Obrothers Social Pub 2017 La multi ani

Mulți dintre voi au început deja probabil să facă planul de marketing pentru 2017 (în cazul în care nu aţi început, s-ar putea să doriţi să o faceţi).

1. Măriți bugetul pentru publicitatea prin Social Media

Multe schimbări majore vor avea loc în 2017 în întreaga lume a Social Media, în special la Facebook. Pe parcursul anului trecut, platforma a văzut o scadere în scopul de a conduce companii în domeniul publicității plătite.

Publicitatea plătită pe social media nu este ceva inovator. De fapt, este foarte probabil că deja faci asta de câţiva ani. Ceea ce este surprinzător este creșterea bruscă a bugetelor de marketing alocate experților de publicitate social media. Conform statisticilor, companiile au cheltuit anul trecut 23.68 miliarde de dolari. În 2017 numărul acesta va ajunge la 35.98 miliarde de dolari, înregistrând o creştere de 33.5%.

Ţine pasul cu acest trend mărind bugetul tău de advertising pe social media, deoarece competitorii tăi vor face acelaşi lucru.

2. Nu presupune că „mobile” înseamnă smartphone

Smartphon-urile nu vor dispărea în viitorul apropiat, dar asta nu înseamnă că nu a apărut deja un mobile device care acaparează piaţa în forţă.

Numărul de consumatori români care achiziţionează dispozitive mobile sport va creşte cu 55% anul acesta. Ce înseamna asta pentru marketeri în 2017? Înseamnă că ai un nou câmp de luptă de prospectat şi testat. Trebuie să fii pregătit să produci conţinut adaptat formatului acestui nou tip de client.

3. Crează mai mult conţinut de nişă

Suntem într-o cursă de înarmare cu conţinut. Mai mult conţinut este produs zilnic decât oricând în istorie (peste 2 milioane de articole de blog zilnic), lucru care face aproape imposibil ca firmele mici să concureze cu titlurile de interes larg.

Dar, înainte de a decide că al tău conţinut este sortit rătăcirii în neant, gândeşte-te din nou. Odată cu această uriaşă creştere în producţia de conţinut, apare şi o scădere drastică în calitate. Oamenii au învăţat să altereze frazele de căutare pentru a îngusta aria de conţinut căutată, astfel încât conţinutul „crud” are o şansă mare de a fi descoperit. Te poţi ridica provocării creând conţinut care răspunde întrebărilor specifice, indentificând ce informaţie caută clienţii tăi.

4. Crează mai mult video

Cine vrea să citească texte plictisitoare când se pot uita la un video? Cu siguranţă nu ai tăi clienţi!

4 din 5 clienţi preferă să vadă un video despre un produs în loc să citească despre acesta. 1 din 4 clienţi işi pierd interesul într-o companie dacă aceasta nu foloseşte video-uri explicative, iar consumatorii citesc newslettere ce conţin video în proporţie de 50% mai mult decât cele care conţin text şi imagini.

784 vizite totale, 1 vizite astazi